retard

Någonting är fel på mig, ett stort jävla fel.
Satt i matsalen för inte så länge sedan. Först satt vi bara och väntade,
då vid borden där vi placerat våra aslen. Sen så fort jag går bort till där
man tar maten, så börjar jag tokfrysa. Även då jag är tillbaka vid bordet.
Jag frös inte innan, men efter. ALLTID när jag är i matsalen vid maten
börjar jag att frysa. What's up with that? Är jag helt retard eller  ^  ^ haha.


Åkte iallafall stjärtlapp idag på idrotten, var kanske hur kul som hellst.
Inte min specialité inom livetkanske, men man kan inte vara bra på allt ;)

Pappa kommer och hämtar mig på skolan halv 3 idag,
vilken pärla han är (: Mysmys hos mor ikväll, berättar
mer senare. Over and out, jump and shout !!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback