inte riktigt som planerat

Filmen i fredags var ungefär så som jag hade tänk mig den,
obehaglig, äcklig, skrämmande. Dock var det någon scen
jag råkade skratta på där det nog inte var meningen att man
skulle göra det ^  ^ Slutet var också jättejobbigt, men i helhet
var filmen bra, den lyckades förmedla det den skulle, skräck.
Den får 3 av 5 dödskallar. För känner mig inte rädd nu efteråt :)

Lördagen blev verkligen inte som tänkt. Eller lite kanske.
Skulle ha mysig sitta-inne kväll m. kex, ost, vin och lite
frukter. Sitta och snacka skit, spela lite spel osv. Men
vi hamnade hemma hos Micke, visserligen med allt
gotta vi laddat med
, men det var mer fest än sådan
myskväll som vi tänkt oss från början ^ ^ Men vad
gör det då, vi hade trevligt. Tills några skit tönt
fjortisar
kom och spydde överallt, skrek, var
dryga och bara usha.. Hatar förstörarfolk..
Annars, helt okej lördag! Tack för det (:

  

Låg hemma hos Linnea i morse då jag vaknade, åkte dit igårkväll
då alla andra drog iväg på krogen vid ett. Hade jordens mysigaste
frukost, och låg sedan m. film och grejer fram tills klockan halv 5
då jag var tvungen att göra mig i ordning för träningen. Så jäkla skönt.

Mer bilder finns på bilddagboken. (:
http://n0useforaname.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback