Shape up



Lördag blev verkligen en lyckad kväll. Många timmar av 'hålligång'
och fruktansvärt mycket skratt och oanade situationer.  KANON!
(kolla bilddagboken för fler bilder /http://n0useforaname.bilddagboken.se/)

Söndags spendrerades först hos Malin efter uppvaknande med
smått ont i huvudet. Sen hos Jonas med syster och några. film.
Vilket resulterar till att jag sket i träningen, värt, men ångest :(

  

Måndag kom jag inte iväg till skolan, busskortet hade gått ut,
pengarna på mobilen snart slut och plånisen gapade tomt.
Tog ist tåget till Geflestad (mestadels för att fixa busspengar
och för att träna på kvällen)
och umgicks med Linnea. Kokade
ihop en jättegod grytgrejs och bakade sedan äppelpaj. jummy.
Skulle efter det träna med Angelica, men blev typ bara prat.

Blev ingen skola idag heller (fuck) för glömde att be pappa
om pengar. F&F hade även stuckig när jag vaknade.. piss.

Skriva svenskanovell nu och imorgon blir det fanimej skola.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

men kvinna vart har du bilderna sen när jag va med hos jonas på jul lovet ?!!!!!

2009-02-16 @ 23:12:41
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback