Gör inte annat än äter..

Shit pommes!
Och det passade faktiskt jäkligt bra in med pommes där.
Jag har för fasen inte gjort annat än att käkat idag, nästan
i alla fall. Först frukost, sen fika och grejer hos frissan,
sen efter det gick mamma och jag och käkade, sen tog vi
en fika och efter det gick jag och åt middag med syster.
Och allt det där skedde mellan första måltid 0900 och
sista vid 1630. Jag är helt galen ^ ^' Tur var det nyttiga gröjer.

Tänker föresten inte lägga någon bild på resultatet efter
frisörbesöket, för det ser typ likadant ut som innan förutom
att utväxten är borta och det ser lite mindre slitet ut  (:





Passade också på att fynda idag på stan, en tröja på Carlings
för 200 kórones, orginalpris på 400. Inte illa pinkat :) Den grå.
Den svarta är den jag lade undan på /stylingen/här också/ i torsdags!

Bilder från helgen kommer föresten komma upp på
bilddagboken idag, så håll utkik gott folk. Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback