Klappat & klart



Har lagt in alla bilder från lovet in på bilddagboken nu,
fasiken vad tid det tog, 4 timmar! Men inte för att det
var överdrivet mega, jätte mycket bilder, utan för att min
dator är byggd då Fred Flinta levde och klarar knapt av
att ha tre program uppe samtidigt utan att lagga sönder.

Men men, nu är dem på plats i alla fall, och det är ju huvudsaken :)

Trött som sjutton pga sömnbrist natten som var,
kunde inte somna för allt jäkla ljud från vinden!!
Får heller inte min vanligtvis underbart sköna
sovmorgon imorgon, utan ska vara i skolan 9
för jag måste hinna klart med presentationen
tills torsdag. -.- Men jag kliver ju upp frivilligt,
så vem är jag då att klaga? :) Natti natti. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback