Tiden bara rinner iväg.

Sjutton gubbar..Det är fredag igen!
Faasen vad veckorna går fort, det
är helt sjukt. Känns som att det var
max tre dagar sedan jag var i Gävle
senast och det var lördag. Ack&Ve.
Men icke klagar jag inte, jag får ju träffa mina vänner
och min kära far så varför låta besviken? "Wiihoo" (;



Ska vara barnvakt åt lillebror ikväll. Eller tjaaa, barnvakt
och barnvakt han är ju trots allt 12 (?) och kan klara sig
själv egentligen. Men mamma ska vara borta en aning
sent in på natten och det är ju aldrig roligt att vara själv.
Så där är vart jag kommer vara ikväll, och jag får även
sällskap av Gustav så att inte jag blir så ensam   ^   ^
 
Over and Out. Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback