Här kommer...

Här kommer lite bilder från bastukväll+filmnatt som ägde rum i
måndags. Lovade att ladda upp dem så det får bli här och nu :) Enjoy

  
  
    
(lägg märke till att min arm är typ albino!,Ovanför. Jag är ett spöke..:)

Det var en massa folk från olika högskolor runt om i Sverige hos
oss idag uppradade längs hela korridoren på nedre våningen för
att informera 3orna om vad det finns för program osv. Även vi fick
ta oss en liten titt, sno åt oss lite godis och nicka lite då och då
till de människor som hoppade på en och sprutade ut information.
(Blev kanske lite mycket 'lite' där nu kännde jag, förlåt för det ;)

Och roligt, att skolans kanske snyggaste/sötaste kille har flicka.
Men vad hade man förväntat sig då, egentligen. Och inte för att
jag hade haft någon större chans ^ ^ men drömma är lagligt..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback