Drog mig en funderare

Jag kom att tänka på en sak när jag var på min väg hem
från skolan.  (den där meningen lät seriös, ack) ^  ^
Nämligen, att min musiksmak har verklige, och jag menar
verkligen, förändrats under de senaste 1,5 till 2 åren.
 
När en gammal kompis till mig, för som sagt 1,5 till 2 år sedan,
presenterade den här låten för mig tyckte jag på fullaste allvar
att den var asdålig, "skrikig", hård, framför allt "skrikig" och ja..
(det tycker jag verkligen inte idag, tycker den är superB)



Det är den ju inte? Hård, asdålig och "skrikig" alltså..

Sen nu idag kan jag sitta och lyssna på sån här musik och verkligen
tycka att det är riktigt bra. Men det måste vara lite sång med i låten,
tycker jag i alla fall. Det får inte bara vara, "skrik", som jag då kallade det.



Snacka om att min musiksmak har gått åt det 'hårdare' hållet.
Men jag gillar't, och jag skulle verkligen inte sätta mig i nuläget
och lyssna på den musiken jag lyssnade på då. Dvs. Fronda,
Block 44, Fonky Fresh och liknande artister och låtar, aldrig ^ ^.
Men sen lyssnar ju inte bara på sån musik som är i videon ovan,
finns ju mycket annat, mycket mildare, som faller mig i smaken.

Men nog snackat om mig, vad gillar du för musik?
Skulle tycka att det var jätte intressant att få veta : )
Kanske få lite inspiration, lite tips till nytt&fresht.

Kommentarer
Postat av: GEKU

haha block 44 är väl lite att ta i, men fonky är inte helt oaceptabelt :D

2009-02-04 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback