mysis.

Oh lord, nu var det kyligt ute må jag säga.
Såhär kallt har det inte varit på länge...
När jag gick hem från stan idag efter att
ha kommit in med bussen från skolan,
obeskrivligt. Det var en sån där ilanda,
stenhård kallhet. Går inte att beskriva!
Så direkt när jag var innanför dörren klädde jag av mig de kalla
kläderna och hoppade genast ner i mjukbyxor, tjocktröja och
raggisar, burrade ner mig under täcke och tusen filtar sen slog
jag igång en av mina favoritfilmer. Beauty Shop. Älskar den : )



Men fan jag bara måste säga det. Vilket jävla tråkigt liv jag har!
Egentligen alltså. Inte om helgerna kanske, då går det inte att
önska mer ur det, men om vardagarna. Skolan, hem, äta, sova.
Ungefär de där rutinerna :p. What kind of life is that? Haha..
Visst har jag vell kompisar och sådär, inte så att jag är mobbad.
Men jag orkar inte åka hem till folk, och heller inte ränna omkring
på stan. Jag är så trött jämt nu för tiden ^ ^
Jag måste skaffa mig en vardagshobby, en sådan som man kan
hålla på med hemma. Eller en pojkvänn kanske?
Någon som vill anmäla sig som frivillig? Inte? Okej..synd ^ ^

Får vell helt enkelt ta mig
själv i kragen och orka mer.
Mat nu.   Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback