Har varit, är och kommer vara i stugan.

Har knäppt några (läs: jävligt många) bilder under min visstelse i stugan hittills.
Åkte dit i tisdags, är hemma nu en snabbis medans Linnéa jobbar för att hämta
lite nya kläder osv, sen åker vi tillbaka och är där tills imorgon. Underbart, mår !!


En glad Linnéa m. hund som mötte upp mig när jag kom till Karlholm.

Ute på en liten tur med Koffes motorbåt, fan va fort den gick. Super-kul!

Linnéa fiskar lite. Jag provade också på kastspö för första gången, naturbegåvning.

Grabbarna, minus en Alexander. Dennis, Ludde och Koffe.

Jag och Linnéa tog oss en liten mys/fotorunda i mörkret på andra sidan ön.

Kanske hur fin solnedgång som hellst, dock är denna bild ganska överredigerad.

Här har vi ett original iaf, dock lite redigering på den, men såhär såg det ut.

Kan inte beskriva hur bra jag mår när jag får vara ute i naturen,
utan stress och utan en massa 'måste'.





Linnéa, som jag tycker om mig. Du är min bästa vänn, kommer sakna dig så!..



Flickan hittade lite 'fina' blommor under våran promenix, dock luktade dem.. illa.

Tog en svängom i rodbåten på onsdagsmorgonen, åkte förbi Linnéas mammas
killes föräldrars
stuga och fick oss ett antal bitar vattenmelon
+ några minuter i solen.



Det här med att ta sig ut från land/bryggan fick Linnéa sköta,
resten var jag grym på!

Linnéas mammas killes/sambos/mans? föräldrars stuga.



Dags för ett nytt nattligt äventyr med Linnéa och grabbarna.
Fast bilden är redigerad så egentligen var det inte såhär mörkt utan mycket,
mycket ljusare.

Ungefär såhär ljust var det. Veggbiff, korv, champinjoner, vattenmelon,
majskolvar, loka, vatten ketchup, kex&ost, osv.



Majsen. Måste säga att jag föredrar konserverade majskolvar bättre än 'färska'.

Klockan 12 bär det av mot stugan igen sen imorgon på eftermiddagen/kvällen
kommer jag baka en jävla massa cupcakes med Linnéa och mamma, inför min
moders 40års fest som äger rum på lördag.
Sen ska lilla jag även få göra ett till hopp under helgen!!!!!!!!!!
KAN NÅGON FATTA HUR
FRUKTANSVÄRT GLAD JAG ÄR!
trodde inte att jag skulle falla speciellt mycket för det här med fallskärm,
men oj så en människa kan ha fel. Pappa har lovat mig en kurs, själv! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker om dig också sötnos :) Men han heter inte Danne, han heter Dennis ;)

2009-07-17 @ 21:15:36
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback