kan visst inte glömma.

Kan inte sluta sakna Hultsfred, försöker, men går inte!
Tänk dig att vakna varje morgon och mötas av ett hav
av underbara människor. Du har inga 'måsten' och
ingenting som har med stress att göra finns omkring dig.
Alla är góa och glada, bjuder på sig själva och stämningen
är på topp. Även om vädret var i botten var humöret på toppen!


Det blev lite kortkrig där efter att Linnéa vann UNO!

Lill-fisen ville inte vara med på kort.. trök

Fortfarande tok-ris sen Hultsfred. Har inte riktigt fått sova ut ordentligt än..

Mummsiga toastes m. brieost och grönsaker.

Idag har jag i alla fall pallrat arslet ur soffan och varit (försökt)
social med min kära vänn Linnéa. Henne om  någon har jag
saknat unden min underbara festivalvisstelse.

Det blev lite Yatzy, marmelad-mackor, UNO och sedan Två tornen.
Dock var båda två (ursäkta språket) jävligt trötta så jag tog tio
bussen hem igen. Tråkigt nog blev jag pigg efter att ha somnat
på bussen, så nu är jag här, knaprandes på några champinjoner!

Snart är CATRIN ÖBERG här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback