Lyckad kväll

Mammas & mosters fest blev inte annat än lyckad!
Det var lite små-segt i början, men fram mot små
timmarna blev stämningen bara bättre och bättre.
Om det berodde på alkoholen eller någonting annat,
ja det vet vi ju inte, men jag gissar på alkoholen ;)

Vi hade även en trubadur där, Adam, som var kanske hur
duktig som hellst på att både spela och sjunga!
Han om någon fick stämningen på topp! :)  tack adam!
(blev ganska många utropstecken där..)


Elin och hennes pojkvänn Daniel "från London" var där :)

Glasen var utsmyckade med en varsin pappersfjäril,
men här räckte det inte med en.. ;)

Lilla kusin Ellens mysse och trubaduren Adam :)

"London Daniel" ;)  haha. Han klär i krona, må jag säga!

Mamma gubbe, Roger. Det där diademet hade jag som huvudbonad.

Det bjöds upp till dans, självklart var min 'dragna' moster först på plats.

Denna bild får avsluta kvällen, en snurrande mor till snabb musik.

Det blev inte så många bilder heller.. tyvärr.
För jag, smart som jag är, glömde kameran
hemma så det blev att man tog till sig mobilen
vid något enstaka tillfälle under kvällen.

Nu på morgonkvisten, eller snarare förmiddagen, åkte jag och
min kära syster (som sov över hos mig från igår) tillbaka till
Röjningen och åt en ordentlig lunch, nämligen rester från gårdagen.
Och jag om någon är sämst på småplock..
Man vill ju ha lite av varje, och vipps, så är hela tallriken tok-smockad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback