Varning! tråkigt inlägg, inga bilder..

Meddelar redan nu i början, att jag tyvärr inte har några bilder!

Men igår blev det förfest/chill hos Johan med trevligt folk,
sedan ett jävla yrande med bussar och efter det åkte jag
hem till Linnéa och sov.
Mindre populärt i morse då klockan ringde halv 6 pga att
flickan skulle upp och jobba.. Fy satans vad jag inte är
redo för skolan än, måste få sova mina timmar.

Åkte i alla fall hem då och tog det lugnt ett tag, passade på att
träffa min fader de få timmar jag får med honom nu när gubben
har semester, han far ju omkring runt om i hela landet, karln..

Sedan var det dags att bege sig mot Karlholm, men först, handla!
Köpte lite prylar och pysslade ihop en 'makrill-sallad' , görgó !
Svängde förbi staden med pappsen en snabbis, köpte lite presenter,
tog en fika och fick även en ny kalender, visar imorgon..

Sedan, äntligen, kom Linnéa och det var dags att åka mot Karlholm
och 'sommarfesten'. Fika, lekar, lottdragning, vattenskoter, bad osv.

Efter middagen där borta tog vi vårat pick&pack och åkte hem till
Sebbe i Bönan där vi badade jacuzzi och mummsade jordgubbar
+ en och en annan godisbit. Tog även ett kvällsdopp!

Dagen kunde nästan inte ha blivit bättre, lite finare väder hade inte varit
helt fel, för då hade jag fått prova wakeboard. Det får bli en annan dag!
(det kröp fram blixtrar och dunder då det var min tur, jämrans osis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback