Sommarens första. Härliga fynd.

Om det var värt att somna vid fem-tiden för att gå upp kl 8?
Det vet jag inte riktigt om jag tycker faktiskt, men vad gör
man inte för att hinna några extra avsnitt av Full Frys! ;D

Åkte ner mot stan klockan halv 10 för att vara först på plats inne
Rosmarins Hudvård där jag färgade mina ögonfransar inf
Hultan, så man slipper springa och krångla med den där
rackarn mascaran som jag absolut inte pallar med ibland!




Efter det, och att jag mött upp min mor, åkte vi till Röda Korset
på brynäs där jag shoppade ett antal LP/vinyl skivor på REAN!
Singlar:
*  Lena Philipsson - Dansa i neon
* Europe - The final countdown
* Bryan Adams + Tina Turner - It's only love
* Izhar Cohen - Olé! Olé!
* Whitney - How will i know
Album:
* Taylor Dayne - Prove your love
* Helges 87 - Girls & Boys
* Agneta Fältskog - Wrap your arms around me
* Magnus, Brasse & Eva - Fem myror är fler än fyra elefanter
* Dance music from the sixties
* Svensk barock & rokoko
* Tina Turner - Break every rule
* ABBA - Voulez-vous
* Kyle and Jason - Especially for you
* Evert Taube genom åren..

Som sagt, ett ANTAL skivor ;) haha !


Glass-sugen Amanda + en mamma, lika glad som alltid! :) <3

Robin och Rasmus med varsin glass, äter som bara barn kan.

Efter den trevliga shopping-rundan åkte vi och kikade på en
lägenhet på Staketgatan som min mamma förmodligen ska
flytta till under denna månad, och därefter blev det SOS-kiosken
och en helt bunt med mjukglass! Faktiskt sommarens första (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback