Gottegris & sockerberoende



Mjo. Nu sitter man här igen och frossar marabou mjölchoklad.
Vilket var (det om något) vad jag skulle sluta äta. Kan-inte-motstå!!
Men vad sjutton ska man göra då, när farfar kommer in med 8 rutor
choklad som ligger kvar i paketet, och frågar om jag vill ha dem?
JAG KAN JU INTE DIREKT SÄGA NEJ?!
- Nääää men du farfar, jag ska inte äta godis, släng den underbara,
härligt smältande chokladen som annars kunde legat i min munn och myyyst.
Nejfan, du hör ju själv, det låter inte helt klokt att göra så ju.
Så jag gjorde vad vilken omtänksam person som hellst skulle göra, jag tog'an.

(slutt nu, snart går jag vell igång på russinen som farmor köpte idag..mumma :)
(föresten så är bilden inte tagen idag, utan en annan gång jag fick ett erbjudande ;)



suris.


Tänkte iaf bara visa lite bilder på hur några av kläderna jag visade 'dagen-före-igår'
ser ut på och inte bara hängandes på en galge. Inte samma feeling då ju (;
 
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback