onödig info

Klockan 20.30, stänge jag och lillebror av precis allting i lägenheten
som har med elektricitet att göra. Tände sjuhelvetes massa stearinljus
överallt och dukade fram med chips och gotta vid matbordet.
Där satt vi hela timmen ut, spelade monopol, och hade allmänt mys.

Denna Earth Hour borde vara fler gånger. Mys som saatan (:

Nu är iaf Gustav & Nanna här (bror med såklart) men sociala vill jag inte påstå
att dem är. Gustav sitter fastklistrad vid tv:n (fotboll) och stackars Nanna är kanske
hur tok-trött som hellst. Men trots att så är det fullt förståligt. 
Hölls vakna tills sent-sent igårnatt pga koffeinkick och skulle upp tidigt i morse.

(Jaaaaaaa, jag har lärt mig att dricka kaffe!! VUXENPOÄNG.)

Och för er som är intresserade, så är anledningen till att jag gick upp tidigt
för att jag skulle iväg till Heby på släkt träff. Mammas faster fyllde 60.
Första gången jag träffade så mycket släktingar, trevligt som saatan.

Over 'n' out.

Kommentarer
Postat av: Louise Ottosson

Hej Matilda,

Vad kul att du deltog i Earth Hour 2009! Jag har goda nyheter till dig. Eftersom det blev så lyckat förra året så gör vi allt vi kan för att engagera ännu fler människor i årets Earth Hour som vi hoppas ska få makthavarana att ta klimatfrågan på allvar. Jag arbetar som du kanske förstår på uppdrag av Världsnaturfonden WWF och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig!:)



Nyfiken? Hör av dig till mig!



Med Vänlig Hälsning

Louise Ottosson

2010-01-25 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback