kort och gott

NU har jag laddat bilderna, gott folk.
Så snabba in på bdb och kika.
/http://n0useforaname.bilddagboken.se/

Åt en enormt god middag,
och är nu pruppmätt.
Lägger mig tidigt ikväll,
är trött som en Jude.

Fick info kring alla I-val i skolan idag.
Jag ska välja: Matte B
                          Gk B
                          Trafikkunskap
                          Språk steg 1&2
                          Special-idrott

Matte C läser jag på Comvux (stavning?) sen,
krockade med annat 2an & 3an så funkade inte.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Rebbeiiickeia newman

Får jag svara?

För det första: HEEEEJ! DET VAR A LONG TIME AGO NO SEEEN. Hur mår du?

För det andra: Roligt att jag har någon i samma biL! (hm) STOLT BLEKFIS!

Tack för din kommentar.hö.hö.puss!

2009-03-12 @ 18:20:22
URL: http://stylefile.devote.se/
Postat av: Erfaren

tips på att du inte ska läsa matte c nu. Av egen erfarenhet så skulle jag läsa matte c nu när du ändå är i gång och pluggar. dessutom är det "lättare" att göra det på gymnasiet eftersom det går i ett långsammare tempo, och OM du skulle få IG i matte C, så får du tenta upp den efter trean, helt gratis!

2009-04-19 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback