börjar lessna på 'Rubrik'


Streetdance SM var som sagt hur jävla fett som hellst. Invigningen speciellt.
Först blev alla klubbar presenterade, gula & blåa ballonger, massa musik, dans,
ballongerna upp i luften, en massa glädje, nationalsången, dommarna blev presenterade,
kom in i limousine m. rökeffekter osv, sen blev det "konsert" med någon rap artist
som jag aldrig hört talas om, men han var bra, mer dans och en jävla massa skrik.
Musiken var bra, ljudet var bra, ljuset var bra, publiken var bra osv osv osv.

Fanns kläder att köpa med Streetdance sm 2009 tryck på,
jag köpte ett par gråa mjukisar och en vit t-shirt, fett!

Fika, skyltsöndag och bockeninvigning med syster och Elisabeth. Linn också :)


Fyrverkerier vid invigningen, som vanligt. Var så jävla fint !

Blev promenix med Gabriel efter maten, det var behövligt, fan va mätt jag blev..
Kyligt ute, men höll värmen ändå. Blev ett kort på bocken på vägen hem igen :)
Btw, lite häftig info för dig! I år, så var det min pappa, som monterade upp bocken ;)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åååh va jag saknar dansen :p

2009-12-01 @ 20:11:52
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback