älskad, återkommande sammanfattning


När var detta tro? Jo, cirka.. Ganska lagom på en lördag ;)

   
  

Några vackra och underhållande bilder från lördagens bravader..
Heter det verkligen så? Bravader? ^ ^' ingen aning, får stå så.
Vad som hände efter, ja det vet ni ju redan ;) haha.


Min super-fina önskelista som sitter uppsatt på mammas kylskåp ;)

Söndagen blev, tro det eller ej (förståligt enligt mig), den enda dagen
under hela lovet då jag faktiskt sov längre än till klockan 12.
Sov faktiskt ända tills klockan var kring ett, om inte mer.
Blev jävligt lugnt hela dagen framför tv..
En del av tiden ville min syster (hittar inte rätt ord) mig med sitt trevliga sällskap,
men större del av dagen spenderade hon i sängen eller på toa.. ^ ^'




Mot kvällningen, då min mamma var hemma i Gävle igen, blev det
en tur förbi Ica Maxi (utan anna såklart..) för att inhandla lite mys
inför.. Ja, myset med mamma :) .. Och Anna..
Faktiskt, så hade hon piggnat till vid det laget, klockan 8-9 ;)

Blev god sallad, vårrullar + dipp, chips, majskolvar, vitlöksbröd
och den allra nyaste Marabou chokladen, Vinter.  3 av 5 !!
Djävulen bär prada gick på tv, så blev att kika på den då mamma inte sett den än.



Idag skulle jag ha pluggat direkt efter skolan och ända tills, typ nu.
Men istället (Maja Maria Jag och Nanna skulle plugga tsm) blev det
Truth or Dare på Nannas mobil i.. Ja hur länge var det? 4h? Tiden bara flög iväg..
Middag med pappa & anna på nian, Pasta m. Italiensk tomatsås. Mumma.
Sen Angels and demons med dem båda, nerbäddade i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback