en helt ny passion



  
                  

Det tog mycket längre tid än vad jag trodde att det skulle göra
och det var mycket, mycket svårare än vad jag förväntat mig!
Men, det var fruktansvärt roligt. Både att få pyssla och knåpa lite,
älskar sånna grejer, men även att få lite kvalitetstid med min familj.

Första stidan måste jag erkänna blev ganska misslyckad ;)
But hey, det var min första gång någonsin och det går faktiskt att fixa till.
De andra sidorna blev jag faktiskt rätt nöjd med (ser annorlunda ut irl),
dock så är jag inte färdig med den sista sidan (inte sista sidan i boken
men sista sidan av bilderna)
, inte på långa vägar.

Detta skulle mer än lätt kunna växa sig till en älskvärd hobby!
Och, det positiva med det hela, är ju att man bara kan bli bättre. :)
För jag tänker definitivt inte påstå att det jag åstadkom igår
blev skitsnyggt, men det var garanterat bra för en första gång!

Visar sig när jag har tid nästan gång,
men snart hoppas jag!
Vill ju blir klar med albumet + några extra dagar
med denna sysselsättning skulle inte skada.
Tvärtom.



Danslektionen idag var kanske hur rolig som hellst!


Kommentarer
Postat av: Tobie

Det vore ju awesome :D alltid velat dra dit

2009-11-10 @ 19:35:31
URL: http://tobiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback