en rädsla värd att gömma undan

Jag är livrädd för svininfluensan.
Jag är livrädd för svininfluensa vaccinet.

Mitt val var att stå över.
Men nu vet jag inte längre..


Har blivit informerad om yttligare fakta kring svininfluensan
och kom fram till att jag som är i riskgrupp måste ta det. Astmatiker.

Men.
Jag är sjukt rädd för svininfluensa vaccinet.
Ska jag ta det, så ska jag ta det idag.
Om 25 minuter.
Jag håller på att spricka av nervositet..
Vet inte vart jag ska ta vägen!..
Gör jag rätt val?
Borde jag stå över?
Tänk om någonting går fel?

Jag kommer ta det.
Men jag är sjukt nervös..
Typ dödsångest..
Vill inte uppleva det igen..

Kommentarer
Postat av: Tobias

håll ut ett tag till så väntar vi på lite mera information

2009-11-12 @ 18:04:09
URL: http://tobiej.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag befarar att jag har det.

nu i efterhand önskar jag att sprutan hade blivit tagen när jag hade tid för den :P

2009-11-12 @ 18:05:57
URL: http://revelries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback