En sån där sammanfattning

Usha, tisdagen blev inte bättre..
Hade som högst 39.1 i temp och då ligger min vanliga på 35.3
Alltså, på tok för högt för att vara 'normal' hög feber.
Kunde heller inte ens resa på huvudet, ynka centimeter,
utan att det kändes som att det skulle sprängas. Inge vidare mysigt det heller.
Fick dock mirakel-piller av pappa när jag skulle sova så det gjorde susen.

Onsdagen var mycket bättre, men fortfarande inte bra.
Dock skulle mamma & syster till Falun för att träffa moster
och eftersom jag inte träffat henne på typ.. 100 år känns det som,
så tvingade jag mig själv självklart att följa med.
Ångrar inte att jag gjorde det, men det var jävligt tungt för kroppen..
Men blev inte så mycket 'ute' som tur var, pepparkakor & mys.

Tror dock att det var ganska bra att jag fick lite frisk luft för i morse var
det nästan helt bra. Ont i halsen sitter fortfarande kvar, bökigt, men
nästan helt återställd. Hotellfrukost + nya skor! INTE ILLA. Bra torsdag.

Imorgon är det skola! Yees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback