för full för mitt eget bästa!!

20 över 2 bussen hem till mamma med anna efter en sjukt
lyckad kväll hemma hos pappa!
Blev kvar där enda tills klockan var cirka 12, och även
Hasse & Vello anslöt sig till vårat lilla sällskap.
Det blev precis så som jag hade tänkt mig, helt underbart!

Väl hemma hos mamma började anna tok-hetsa om
MAXMAT vilket slutade i att vi 20 minuter innan det stängde
(alltså klockan 03.40) tok-cyklade mot den underbara resturangen.
Green-burgare, pommes, smältost, garlic & vatten (y) bästa!!

Bilder kommer upp imorgon, räkna med det!
Sov så jävla gott, för det vill jag lova att jag ska,
efter att jag hällt i mig sista cidern ;) Hejpa!

"Vi har bara ett liv att leva, så sup bort det!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback