Nannas mask, visst är den sjukt snygg?



Tänkte bara meddela att, jag fick Godkänt på matteprovet. Fick veta idag på lektionen.
Faktiskt rätt nöjd (med tanke på omständigheterna &..). För, fröken sa att jag alltid är
så duktig på lektionerna och har jobbat på bra i boken med alla uppgifter vi fått.
Jag har goda chanser till VG om jag fortsätter på i samma
spår och skriver VG på de andra proven. Så ja, nöjd. :)

         

Blev staden efter skolan med Nanna & Maria.
Gick runt och provade lite när vi träffade på min kära mor och syster,
timingen kunde inte ha varit bättre!
Var inne på Bikbok, där jag precis sett denna underbara poncho,
och började blinka sådär supergulligt med stora hundögon..
Och gissa vad då, det funkar nästan alltid ;)
Dock betalade jag 100:- själv av 200, men det var inte mer än rätt.
Är bara sjukt glad över att jag nu har den i min hall.

Dags för en apelsin nu, börjar bli lite seeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback