Vad sjutton ska jag skriva som rubrik idag då?

Vad hände under kvällen nu då?
Jo, det ska jag ta och tala om för dig.

Efter att jag pratat med Elisabeth tog hon bussen in till stan
och jag gick dit för att möta upp henne.
Tillsammans traskade vi upp mot söder för att köpa en
varsin kika-låda att ta med hem, och hyrde en film på vägen.
Johan Falk '2' - Vapenbröder, blev det. Skiit bra film !



Blev en jäkla massa mys, en jäkla massa ljus och en jäkla massa mat.
Gott som in i h*lvete var det, och jag åt med kinapinnar för första gången! :D
Det gick faktiskt oväntat bra, + poäng till mig.

Efter filmen och maten kom Daniel & Glenn för att göra oss sällskap
och då drog vi igång en ny film, The simpson movie, efter mycket om och men..^^'

Därefter gick vi mot stan för att lämna tillbaka filmen,
och för att inte somna i soffan där vi låg inbökade.
Skitdåligt på hemmakväll nu.. Om man hyr 2, 3 eller fler filmer,
då får man ha dem i en vecka som vanligt.
Men om man bara hyr en, då måste man lämna tillbaka den dagen efter..
Träffade i alla fall på en massa fulla random people
sen började vi gå mot höjersdal för att hämta Daniels bil
som stod hemma hos Glenns pappa.
Glenn följde inte ens med för den delen, han var för laat för att gå! ;)


japp, det är faktiskt ett tuggummi. Fin va :) Tennisbollstuggummi!

Tog ca 40 minuter att gå, alla tre bettade om hur lång tid det skulle
ta. Elisabeth gissade på att vi skulle vara framme --.52,
när klockan var --.54 satt vi i bilen ;) bra gissat.
Fast jag var faktiskt inte så dåligt jag heller, gissade på --. 48.

Tog oss en liten biltur. Daniel visade sitt drömhus,
sen åkte vi ut till furuvik för att hälsa på hans pappa
och Maria :) Blev ett trevligt samtal där in på småtimmarna.
Klockan 3 var vi tvungna att åka för pappsen skulle gå och
lägga sig, + att jag var kanske hur.. trött.. som.. hellst..
Sov hela bilresan hem.


Kommentarer
Postat av: elisabeth

.. bra att du sket i att skriva om vår dåliga engelska tilda ;)

2009-11-08 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback