en liten helg-resumé.

Måste bara påpeka, att efter mitt 'lilla erkännande', ungefär 30 minuter
efter, så däckade jag på vardagsrumsgolvet bakom fotöljen x'D haha!
Daniel, underbar som han är, bar som tur var in mig till sovrummet
och sängen, bäddade ner mig och lät mig sova hela natten ut :)
Och nej, Gabriel + 6 kom inte, tur det!
Mindre trevligt med en däckad Matilda.. ;)

Lördagen blev vääldigt trevlig den med.
Först hem till Jenny Brungs på 18års fest.
Där var det halv-kul, roligare mot slutet när man
började bli lite snurrig i luvan ;) Tur att Mathilda,
Bullen, Syster & co var där,
annars vette fan ^ ^'.
EMELIE VAR MED OCKSÅ, HEMMA I SVERIGE! :D
Så jäävla kul att se dig igen bruden, se att du mår
bra, få ta ikapp allting som hänt osv. Underbart :)<3


En full, glad och besökande Emelie hemma i Sverige :)



Hur som hellst så åkte vi hem till mig ett tag
efter Jenny, med tanke på att vi var tvungna att sticka
tidigare för födelsedagsbarnet blev,..lite för full ;)
Sen krogen för samtliga, medans jag och Mathilda
gick ut på en 2h lång promenix och träffade på
en jävla massa fulla människor.
(finns så jäävla mycket att berätta från den lite allt för
kalla promenaden, men för myckt för att ta upp här ^^)
Hem i 5 min, tina upp, plocka undan och kolla till
Daniel, vars tur det var att däcka, och gick sedan
till Subway för att möta upp Anna & Emelie.
Köpte macka och började gå mot Marcus dit vi skulle
på efterfest. Blev dock ett extra stopp på Frasses,
för att försöka tina upp efter halva vandringsbiten.
Där träffade vi på Bullen & Co igen, + en Pidis! ;D
(Bra grabben att hålla skillnad på fredag och lördag ;)
Stor pommes, äta, tina, prata, toa, slappa, vidare mot Söder.
Vart kvar där tills ca, tio över nio på söndag morgon då
jag emelie robin och söder gick till Mc donalds för att förfesta
lite på Flurry, medans vi väntade på att Max skulle öppna! ;D
Hemma halv 12, tröttare än aldrig förr för att sova till halv 4.
Då var det dags att gå upp för att försöka bli människa innan träningen.




Ja, det var en fin helg :) om man säger så.. haha!

Träffade även på Alexander Jansson i lördags natt.
Fan va kul att se dig igen pojk :) Hoppas att allt löser
sig med lumpen osv, det är bara att kämpa på, tiden går fort :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback