Ett resultat av 'tråkigt!'




Tog mig en extra dag ledigt idag, dock inte på grund av min egen lathet
att pallra mig till skolan, utan faktiskt för att få fason på pluggandet.
Klev upp halv 9, som jag skulle ha gjort om jag gick till skolan,
tog det lite lugnt ett tag, käkade frukost osv.
Sen satte jag igång med skrivandet, läsandet, tänkandet och ja ni vet hur det går till.

Klockan ett pallade jag inte mer och kände att jag behövde unna mig själv
en liten paus från mina inte allt för bekanta ansträningar.. ;)
Då drog jag mig in mot staden för att träffa på min mor, kika lite
i butiker, ta en fika, prata lite strunt och ja sånt man gör med sina mammor. :)
Hittade på ett sjukt snyggt påslakan inne på Myrornas som jag
tänker sy en väska av, en väska som jag drömde om i natt faktiskt,
och som jag skissade upp på en gång när jag vaknade ;)
Hoppas att den blir lika lyckad så som jag föreställde mig den.
(Maja, det var faktiskt du som hade designat & sytt den i min dröm, haha ;)
Fick också ett sött litet skrivblock som jag ska ha till danslektionerna i skolan.

Och jag, Matilda Mosell, köpte mig ett Rosa band för 25 kronor,
för att stöda kampen mot bröstcancer. Ska även köpa mig en
mustasch (eller hur det stavas) någon dag nu framöver. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback