Hej och hå..

Cirka 7 minuter, utan att överdriva, efter att jag skrev det förra
inlägget så låg jag och sov i min säng, under min tok-sköna filt.
Som tur var så hade jag ställt klockan på 6, för jag hade mina
aningar om att jag skulle somna, och ville inte sova bort hela kvällen..
Dock stängde jag av larmet i sömnen ^ ^
Men blev väckt av pappa kvart över 6 då han skulle fråga om
jag verkligen ville med till Brända Bocken för att äta mat.
Utan att ljuga, så flög jag upp ur sängen (okej jag ljög),
och var snabbt i full gång med att försöka bli klar för att gå.
Verkligen älskar den resturangen.

Quornfilé m. potatisgratäng, sallad och något superG 'sås'.
( blev '' tecken för jag tyckte inte att den var tillräckligt
    rinnig för att bli kallad för sås.. : )
Till det serverades det ett glas rött.

Chokladfondue (för 2). Färska frukter och marsmallows
redo att bli doppade i 'hemmagjord', smält choklad..
( '' tecken igen, för att det var ju inte riktigt hemma ; )
Till det serverades det en kaffe-drink.

Stack iväg till Nanna efter mycket äta och mycket prata och mycket trevligt,
för att umgås lite + för att titta på hennes nya hundvalp..
.. Som jag för den delen inte kunde sluta titta på, röra och mysa med,
och ännu svårare var det att motstå att stoppa ner den i väskan och gå hem.

Sen, iväg och träffade Bettan, Daniel och Linnéa en
stund hos hennes bror philip, som har fyllt 20 år!

FAN VA GLAD JAG ÄR ATT DU ÄR I SVERIGE LINNÉA !!
du anar inte.. som du betyder för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback