Idag börjar allvaret!

När jag för någon timme sedan var i full fart med min tok-promenix
i mysvädret och allt mörker, så slog en väldigt bra tanke mig.

"Nu jävlar ska jag ta tag i min träning."
Jag ska bli fit, jag ska bli slim, jag ska bli The next IT! ;)


Så fort jag kom hem och hade stretschat, duschat och ätit en apelsin,
så loggade jag in på msn för att prata med min góa vän Elisabeth.
Där har vi en tjej man alltid kan räkna med när det gäller träning.
Så nu, har vi bestämt dagar som vi ska gå antingen till Friskis på,
eller ta oss en sjuhelvetes powerwalk promenix i minst en timme.

Så, mina kära vänner och läsare, här har ni mitt 'träningsschema'.

Måndag: 'Ledig'
Tisdag: Dans i skolan. Träningspass.
Onsdag: Dans i skolan. Dans efter skolan.
Torsdag: Två danspass i skolan. Träningspass.
Fredag: Yogapass i skolan.
Lördag: 'Ledig'
Söndag: Träningspass. Dansträning.

Det ser vell ändå hyffsat bra ut? Ingen monsterträning,
men trots det ett jävligt bra träningsschema! :D

Anledningen till att jag har 'Ledig' två dagar, är för att min Yogalärare
sagt åt mig att man Måste ha någon ledig dag i veckan från träningen,
annars ger inte träningen något resultat osv osv.. Ja ni fattar ;)

Sen, så kommer Lördagarna vara den enda dagen i veckan jag
får gotta mig, och dricka alkohol om jag nu väljer att göra det.
Inget mer feströkande, inget mer kaffe, och inget mer
av allt detta fikande som blivit på senare dagar.. :)

Och framför allt, så måste jag lyckas sluta med mitt småätande!
DET, kommer bli en tuff utmaning ^ ^' haha.

Wish me luck. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback