Jag tror att min pappa har svininfluensan..

..Eller så är han bara ett svin med influensa? Who knows ;)

Mindre nice att vakna upp med en kroppstemperatur på 35,4 celsius..
Pallrade mig till skolan i alla fall för att ha 'glosförhör',
där jag för övrig skrev alla rätt, och tog sedan en sväng förbi
skolsyster för att höra om det bara var en tillfällighet det här
med tempen, eller om det var någonting allvarligt. För vafan,
när blev det normalt att istället för att få HÖG temp, få låg..?!
Jaja, inga större fel på mig men nu ligger jag hemma i soffan
och slappar, yr i huvudet, känner mig som en degklump, och ja..


Hoppas på ett tillfrisknande inför morgondagen,
har mycket dans som INTE får missas nu,
ganska viktig tävling till helgen som kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback