Ooops !!

Vad såg jag nudå? Jo, ett litet slarvfel. Ajja-bajja Matilda..
Eller nej, var egentligen inte jag som såg det utan Daniel,
men huvudsaken är att det blir tillrättat, eller? :D
  Ja men vart låg felet någonstans då?
http://n0useforaname.blogg.se/2009/october/tillbaka-till-verkligheten.html
Det var inte alls fredag & lördag jag var i Forsbacka, utan Måndag-Onsdag.
Alla vi gör vell misstag, right? ;)


Daniel är i alla fall här för tillfället, tråkigt nog...
Men jag blir fan inte av med honom, dryga jävel !!
Nääääääääääääeerå. ;) kul att se dig GUBBILUBBEN.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, jag vet visst var jag brun! En hemlis, jag var helt sjukt bakis, det var dagen efter min maratoncykling hem! Jag hade partysminket kvar, hade inte duschat ELLER borstat mina tänderna. Så jag var så där totalt super mysig som bara jag kan vara :)

2009-10-29 @ 21:50:40
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback