Poet var det?

Hon kämpar, hon kämpar, hon kämpar på,
med den lille pojken och staketet i det blå.
I stora massor av lera hon jobbar och sliter,
fast blir hon inte klar snart så i det här hon skiter..

:) Va duktig jag är på att rimma!

Var och såg en dansföreställning idag med klassen.
Det var ett gäng med folk från hela världen som
samlats och satt ihop sånna sjukt coola koreografier
så man nästan blev galet. Helt tokig bra var det!
Israel, Colombia, Sverige, Portugal, Norge, Spanien,
Frankrike, Slovenien, Brasilien, Danmark .



I onsdags gjorde jag en jätte-fin vindruvsballong.
Jag sydde mig en ny väska, som dock inte är riiktigt klar än.
Jag syndade, glass på en onsdag.. Men vindruvor också :)
Sen tittade jag på Fråga Olle & Mannen i järnmasken.
Jag tycker om att vara med min syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback