She's done it again!

Mumma, mätt och belåten på en skål med Asian-soppa +
en knäckemacka med philadelphia och tomatskivor på!
Inte många gånger man väljer att säga nej till det inte ;)


Sämre blev det heller inte av att svenskaprovet idag inom området
'språkets rötter'  faktiskt gick hyffsat bra, med tanke på hur otrligt
"mycket" jag har pluggat ;) Kommer aldrig någonsin bli bra på det..
Fixade till och med VG/MVG delen fast jag inte läst boken innan,
som man var tvungen att referera till. Läste den under provtiden.
Återstår att se resultatet efter lovet :)



Och jaaaaa, jag har gjort det igen! Lånat hem Stephenie Meyers bok,
Om jag kunde drömma, även under titeln Twilight! :D
Berättade ju förut att jag ställde mig i kö för att få hem den från
biblioteket? Och jag antar att ni lagt märke till 'Vasaskolan' klistermärket ;).
Kunde helt enkelt inte vänta längre, och när jag satt i biblioteket idag
och pluggade så såg jag den, The Masterpiece! haha okej överdrift..

Skulle egentligen ha gått och tränat vid den här tiden med en viss liten
Elisabeth,
men eftersom hennes telefon inte vill vara påslagen, ingen
vill svara på hemtelefonen och hennes bästa vän och även granne vill
heller inte svara, ja då blir det vell till att läsa lite i boken istället :)
Men tar nog en powerwalk promenix själv sen istället för friskis.
Trots att vänner inte kan, så ska jag följa mitt nya 'träningsschema' :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback