Varför är aldrig min pappa hemma?!...

Usha, det har hänt igen..
Jag är ensam hemma.


De flesta jag känner, eller nej ljug där, alla jag känner
(förutom dem som bor själva) tycker att det är jätteskönt
när deras föräldrar är borta, att få vara bara själv ett tag.
MEN ICKE JAG !!

Till en början var det roligt, kunna ha kompisar hemma
sent/sova över hur som hellst utan att behöva anpassa
sig efter en sovande pappa osv.. Ja alla ni som bor hemma
känner säkert igen er i det jag säger.
Men efter att ha varit själv typ 1134594564 gånger
så börjar man lessna.. Speciellt när jag är fett mörkrädd..

Någon vacker själ som har lust att ställa
upp som 'sällskap att sova över när du är hemma själv'?
Börjar som sagt bli sjukt less på det här.. :(


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har en vacker själ :D Så jag kan nog vara sällskap ibland <3

2009-10-19 @ 00:33:44
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback