Det ser mörkt ut..

Kollade på The Voice i morse, som alla andra mornar när jag vaknar,
och Kissie var med. Hon berättade om hur hon blåljög för alla, hur
roligt det var att alla gick på att hon verkligen är 'sån' på riktigt.
Jag gick på det! Jag har hatat henne. Eller nej inte hatat, men inte
tyckt om över huvud taget
. Mig lurade hon, fast hon verkar vara
lite fjortis i 'verkligheten' också, men inte lika hemsk som på bloggen.

Gick åt helvete i skolan idag!
Bilden var inge kul, trök-uppgift som jag inte fattade gonting av
och absolut inte kunde göra, omöjlig! Synd att jag inte fick bild på't. x)
Matten fick jag inte så mycket gjort på, satt för det mest bara och
pratade för orkade inte koncentrera mig ett endaste dugg..
Yogan fick jag inte vara med på pga sjuk, fick inte stanna och titta
heller för då skulle jag bara 'störa' de andra som koncentrerade sig.

Kort skoldag helt enkelt, och mindre jobbig på alla möjliga vis. Great.
Fortfarande sjuk, som sagt. Tok-täppt, smått feber till&från, liite
ont i halsen sen är kroppen helt orklös, känner mig som en docka ^^'.
Fick även ett 'nära till att svimma' anfall idag igen, fandååå !!
Jävla skit om det ska komma yttligare en 'sån där' period.. orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback