ett snabbt, kort,, bara.

Självklart maja var det inte så jag menade, att det vore bra om
elen på sjukhuset, larm, lås osv stängdes av, det vore ju katastrof..
När jag menar att det vore bra om dem stängde av elen för en dag tänkte
jag till mestadel på elen i våra egna hem så som lampor, tv, dator osv.




Tog en svängom på staden med mina vänner Elisabeth och Mathilda.
Mathilda köpte en t-shirt, ett par skor och en halsduk, iaf vad jag minns.
Elisabeth köpte en väska inne på Indiska, och jag lade undan en jacka.
Jag hittade kanske hur mycket snyggt som hellst, en jäävla massa!
Men så är det alltid, att när man har som minst pengar hittar man mest..

Gjorde i alla fall ordning en brak-middag så fort jag kom hem,
hungern bara steg och steg när jag traskade omkring på stan.
Vegbiff, färskpasta, tomat, gurka, majs, paprika, sallad & keso.

Tänkte bara berätta, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback