Nu kommer det ikapp mig.. !

I lördags satt jag arslet på tåget mot Sundsvall med min syster
och en nyfunnen vän vid namn Nathalie. Tågresan tog 2h & 20min..
Det var fruktansvärt mycket tunnlar på vägen, jobbigt..
Jag som är fruktansvärt kännslig när det gäller lock för öronen.
Ungefär efter halva restiden ringde Jonas och frågade om jag ville
gå som modell för Kalas & Co senare på kvällen, JAG!?
Jag är inte skitsmal, inte skitsnygg och inte skitlång.
Men jag antar att dagen 'kriterier' för modellering har ändrats,
mycket bättre än bra. Hatar dagen idealer för hur man ska se ut.
Jag var dock tvungen att tacka nej, satt ju på tåget iväg från stan.

I Sundsvall träffade jag Björn, han var jätte trevlig och hade
en sjukt fin lägenhet. Jag vill flytta in där nu på en gång.
Hans favoritfärg är densamma som min, grön !
Vi firade honom och hans vän som fyllde/fyllt 25år,
jag kastade in handduken allt för tidigt, och jag
träffade en 'kanske hur söt' kille som hellst ! snygg.

Igår gick det endast ett tåg hem under dagen, 20.17.
Ingen passande tid för en sån som mig på en dag som en söndag.
Jag har dansträning klockan 17.30.
Igår var det även extra viktigt att jag gick på den, med tanke
på att jag har min första tävling i guld (näst högsta klassen)
nästa helg, och vi har mycket kvar att träna på, min partner och jag.
Men det blev som det blev, vi får träna massvis hemma istället.

Nu sitter jag hemma hos Nanna, Nathali, 'en jävel på å vara hygglig.'
Det är hon, faktiskt, men hon är knäpp också :) Som jag kanske.
Håller på att förbereda mat, det blir middag här ikväll.
Pappa jobbar över (som vanligt) och det finns inte så
mycket i kylskåpet just nu. Som vanligt det också.
Jag måste få fason på gubben, omedelbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback