platt, och rakt på sak.

Gårdagen bjöd på filmkväll hemma hos Daniel med honom Jesper
Catrin och Gabriel framför filmen Rovdyr, tror jag att den hette x')
Psykofilm om ett gäng på 4 pers som fastnar mitt ute i vildmarken
och blir jagade av 4 stycken cp-gubbar som bara äälskar att plåga/
stympa sina offer. Den råaste filmen jag någonsin sett, utan tvekan.

Ledsen att alla inlägg blir så fruktansvärt stela, dvs bildfria,
men jag glömmer jämt bort att knäppa de där rackarns korten.

Ikväll bjuds det i alla fall på fest!, trots att jag fortfarande är en aning förkyld.
Men palla sitta inne och vara den tråkigaste människan på jorden medans alla
andra är ute och gör stadens gator osäkra. Jag vill vara en av dem! Jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback