punkt ering.

Det finns en kvinna jag hatar, som har rört om och förstört
så fruktansvärt mycket i mitt och min pappas liv, en jävla bitch!
Det är inte ofta jag säger att jag hatar någonting/någon
och verkligen menar det, för hatar är ett oerhört starkt ord.
Men jag verkligen hatar, hatar, hatar den här kvinnan.
Men ändå, så tycker jag synd om henne. Varför?
Förmodligen för att hennes liv blivit 10gånger mer förstört
än vad mitt och min pappas blev.. Men jag hatar henne!
Jag hatar henne för att hon gjorde & gör min pappa illa.
Du skulle väl ha känt detsamma? Eller tycker jag fel?
Jag förstår inte hur jag skulle kunna känna på något annat sätt.
När allt blivit bra, så ringer hon och rör om igen,
skapar på något vis en obalans i lyckan jag och pappa byggt upp.
Inte mycket, inte långvarigt, men en onödig obalans.
En onödig obalans hon inte borde ha tillgång till att skapa.


'Stand up straight and fight for your actions.
There's no point to be affraid when you're supposed to live in the dark.
'Cuz if you do what you always have done, you get what you always have got.
And yes i admit that you ain't like any other, but still i really hate you..'
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
'When the sun rise over the horizon, a new day's waiting.'


Tack för din tid.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag fårstår dig vännen. Jag vet inte allt men jag vet tillräkligt. Hoppas att vi ses snart, jag vet inte riktigt om jag kommer hem i oktober eller inte. men jag ska göra mitt bästa, verkligen!

2009-09-08 @ 23:26:40
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback