- Matildaa, spoooolaaa!! Spola framåt i tiden. Fint med boxer. Pausa. Spola framåt. Spola bakåt.

Lyckades lura någon idag! Så sjukt stolt.
Lurade Anton (inte lillebror) att jag klippt
håret kort. Lurade även Linnéa att jag
kommer på besök i Maj. Hon blev sur.
Hon älskar mig ändå. Jag önslar det vore sant.
Hon slog tillbaka under bältet.
PISS på dig Linnéa för att du inte kommer hit!..

Nu är jag trött. 
Imorgon ska jag fira påsk.
Imorgon ska jag köpa påskägg.
Jag ska fika med pappa.
Jag ska träffa mamma.
Jag ska träffa Stefan.
Jag ska med A-K till Ann & Kari.
Jag ska fira påsk. Lite.
Inte helt. Påbörja firandet. Lite.  

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men nej, inte sur! LED-SEN!

2010-04-02 @ 09:32:49
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback