When the rain is blowing in your face.

Idag har jag druckit 2L vatten och promenerat ett antal kilometer!
Jag åt jättegod mat till middag och tränade lite armar på gymmet.
Jag har sjukt klena armar.. Resultat om 1 månad?

Ikväll ska jag sova innan 12.
Imorgon ska jag jobba matte.
Jag har målat naglarna rosa!




Jag har en hemlighet.
En hemlighet ingen vet,
inget vet något, alla vet inget.
Där solen regnar orange,
skuggorna är bleka.
Känn min axels beröring.
Hajens glada léende,
jag skrattar baklänges.
Min hand är tagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig idiot! :) <3

2010-04-20 @ 19:39:36
Postat av: Linnéa

haha jag vet, men jag är brunare irl ;)det ser jätte lustigt ut!

2010-04-22 @ 21:11:54
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback