Depp-varning!!



  Lite sådär känner jag mig just nu.
Bakåtvänd, vanskapt, svart&platt och
allt går i motgång,
500 mil i snön.

* Kan inte sova på nätterna, är för tankspridd
* Blir totalt jävla uppstresad av allt planerande,
som självklart inte går att undvika då allt ligger runt
skolan eller kompisar man inte träffat på länget.
Vilket i sig ser till så att jag får mindre tid med linnéa,
min bästa kompis som är på besök från London.
Eller ja, hon kommer inte förens imorgon men iaf.
* Två stora, viktiga prov på fredag
* Är sämst på att spara pengar, dålig kombo när man försöker
spara till Hultsfred & Alanya, vilket är det enda jag ser fram
emot om dagarna atm. Förutom föreställningen den sista.
The Sky's The Limit!! 3ornas PA arbete, på spegeln.
* Jag är jätte hungrig och det finns typ ingenting att äta
* Denhär veckan går onödigt sakta.. Vill hem till Familjen Kokko..
* Har jätte mycket saker att göra under lovet, dels plugg.
* Har även saker i skolan som jag ligger efter med, då jag
inte gick i 1an på det program som jag går nu, dans
* Ont i huvudet
* Snö överallt
* Sitter här fast jag borde plugga.
* Blir depp av alla gulliga jävla förhållanden som kretsar kring en..

+ en massa annat. Intressant att läsa om mina problem va!? ;D

SO YOU THINK YOU CAN DANCE FINALEN IDAG! 2h på 5an kl: 21.55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback