Du har ingen jävla aning..

Hur sjutton skulle du kunna förstå?
Även om jag talade om för dig,
hur jag än talade om för dig
eller när jag än talade om för dig,
så skulle du inte förstå...

...Endast om jag visade dig,
då skulle du förstår,


hur fruktansvärt mysigt jag har på mitt rum just nu !!

Mohaha, du blev nyfiken, du blev så jävla nyfiken.
      Musik, tända doftljus, en färgskiftande ljus-kub (awesome) och
      nyss lite glass, i mitt nya lilla mysiga, gröna rum.
Älskar grönt!


Måste börja plugga snart,
snart måste jag börja plugga..
Snart, alldeles strax!
Snart.
Bara lite till dator först,
lite till bara. Snart, alldeles strax!


- Jag måste ta med mig ett föremål till danslektionen imorgon,
ett enda föremål måste jag ta med mig. Vad ska jag välja?
Kudde. Tavla. Tofflor. En bok. En filt.
Min ljus-kub kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback