för omväxlingens skull


Äta semlor med Nanna slutar aldrig på ett normalt sätt!
'Vem som kan äta hela semlan utan att slicka bort grädden'

Födelsedagsfika, inte bara en gång heller ;), för Katariina som fyllt 49.
GRATTIS I EFTERSKOTT! <3


"Nanna vill också vara med på ett ben"



Nu jävlar var det ett bra tag sedan jag tröck en tangent här fan!
Men har liksom inte haft tid.
Vad har jag gjort då?    Joru, jag har pluggat, pluggat, fikat, pluggat, fikat och pluggat!
FY FAN VA KUL!   fika, ja. Plugg, nej!   Dock har jag ju självklart gjort LITE annat också,
typ som badat, duschat, tränat, ätit mat, sovit osv.   De får man ju inte glömma :)

Fredag nu igen, helskotta vad tiden går fort. Det var ju nyss måndag?
Har iaf precis tryckt lite spagetti och 'köttfärsås' m. Nanna,
som jag, för er som inte visste, faktiskt bor hos nu. :)
Nathali Ylva Amoruso Kokko - Isabella Amoruso Kokko - Katariina Kokko !
Min fina lilla familj!  hö-hö. Har ju självklart mina andra familjer också ;)
Men av vissa skäl, så blev det såhär. Inte så att jag tänker klaga direkt.

Får se vad det blir ikväll, hejpa!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha. fan va fula ni är ibland <3 <3

2010-02-14 @ 00:01:15
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback