Jag njöt, jag log, jag grät.



Tja!     Ja, typ glad är jag inför kvällens planer!
Blir till att bada tunna med Daniel Nisse och Maria ikväll precis vid Gavleån.
Fyfan vad det kommer sitta fint, fint, fiint !
Dock känner jag inte att jag är i världens bästa form för bikini just nu,
men vem fan orkar bry sig? Det är ju Daniel och Maria liksom? :)

Kikade på Cast away igår, jag var den ende tappre som orkade se hela.
Sån jäkla bra film. Såg den senast vid typ 13 års ålder, om inte innan,
men den var precis lika bra som jag mindes den.

Även först upp i morse, så slog igång Becoming Jane.
En av mina absolta favoritfilmer, så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: linnea

du ar min vackraste angel och jag alskar dig <3

2010-02-14 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback