Helg-bildbomb!

- Hej hej. En dag provade jag på att bära burka. Fast det var inte i helgen.
Jag tycker att jag skulle vara ganska vacker som muslim, tycker inte du? :)



Super-mega-jätte-absolut bästaste är jag på att hyvla ost.



Lite kärlek till folket.


Man måste gråta lite när man ser Becoming Jane. Måste.


Bellzore är söt när hon fokuserar. <3


Godmorgon efter ca 4h sömn.


Lite, bara en gnutta, alla hjärtans dag-mys krävs på alla hjärtans dag.
Kikade på "Just like heaven" och åt hjärt-kladdkaka med Bella Syster & Katariina.

Äsch, fuck it! Alla hjärtans dag är överskattat.
Jag har haft en jävligt nice helg.
Gårdagen var intressant.
Nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Jag orkar inte att du ser helt seriös ut på muslimbilden.

2010-02-15 @ 21:51:10
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback