Av alla jag någonsin lärt känna !


Läser den fjärde boken för andra gången, 205 sidor igår hann jag med! inte illa pinkat.
Den är så jävla gripande, bokfan, går verkligen inte att lägga ifrån sig den när man
väl börjat, blir inte trött liksom. Eller, trött blir man, men kroppen vill inte somna,
den vill bara ha mer, mer, mer av den fängslande berättelsen om Edward & Bella. SHIT.
Fan va töntigt detdär lät
^ ^' Men, sant ju, så varför slänga ut annat än sanningen?!

Blir att plocka undan det sista i köket nu efter maten, ta en dusch
och sedan hoppa ner i sängen för att fortsätta där jag slutade inatt!     .. Läsa alltså?



Men först, bara MÅSTE jag nämna vilken sjukt underbar bästa kompis jag har!
Linnéa Wikman,
Det finns inte ord för din generösitet, din glädje som konstant (nästan) strålar
ut från din kropp och den omtanke och omsorg du lägger ner på andra, på mig! :D
Har aldrig någonsin träffat en sådan underbar människa som dig förut,
och jag kan inte ens tänka mig att jag någonsin kommer göra det heller.
Du är min absolut bästa, bästa vän! Glöm aldrig bort det, föffan.
Och se nu till så att ingenting krånglar till sig, min lilla böna, så du kommer hem
till Sverige på besök som planerat. Jag håller på att spricka av saknad efter dig!

<3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

LOVE YAAAH!! :D



ps. fan vad brun jag var!

pps. fan vad brun jag INTE är nu..

2010-01-21 @ 21:19:54
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback