en klick av färg

Var sååå jävla nära på att skita i skolan idag,
men duktig som jag är pallrade jag mig dit iaf!
Fett ovärt märkte jag senare.
Eftersom vi fick knappt någonting gjort på matten
och på idrotten åkte vi grillor i typ.. 40 min..
Inte ens någon övning eller liknande, bara glid till la musica.
Visst var väl det chill, men nja, var inge pepp på't..

Sen var det föreläsning om tobak!
Första bruden, eller ja.. tanten? , som höll i snacket var dö-trist.
Men andra tjejen, som var 20års åldern, var jävligt intressant
att höra på faktiskt. Glad att jag stannade. : )



(slänger in en bild på mig&nann för att få in en färgklick på inlägget..:)

Hem efter det, laga lite mat med syster.
Soppa och ostfralla m. champisar.
Sen kom maja. Bakade lite cupcakes och
så blev det en eller två omgångar i skipbo! (stavas?)

Gabriel anlände när maja gått hem och det blev
att kika på So you think you can dance.
CHANNING FICK INTE ÅKA! jävla skit helvetes piss...

Nu, har cp-gabriel missat bussen. :D
Rätt åt han, hahahah, nu får han gå upp
klockan 7 med mig imorgon! MOHAHHAA.

Sova, over 'n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback