En midnattsdröm

Bilden är tagen från http://www.kappahl.se


NU ÄR DEN MIN! min min min, bara min! Min alldeles egen, min skönhet, min älskling.
Som jag blev deppri när jag insåg att den var slut i stan, valbo och Falun,
men helskotta vad glad jag blev när de sa i Falun att den fanns i Borlänge, Kupolen.
Så, Bullen & Jag tog oss idag en biltur till Borlänge för att inhandla den, skönheten.
Dock ville jag ha XS och den fanns bara i S, men jag får sy & knåpa lite
sen är den helt komplett, perfekt! Den kommer användas flitigt, tro mig. :)

Ännu en kväll med FKP, fett!
Spelat kort, bakat kladdkaka och
varit allmänt fula. Typ som vanligt ;D

Sova strax, med Nanna & Maria, mys som få får uppleva.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback