I Made It !!

Jag får vara med i Step up dansen !!. :D
För de som inte fattar;
3orna på danslinjen, som jag går (inte 3an dock), har ett projektarbete
där de valt att sätta ihop en dansföreställning.
Jag har blivit "utvald" att vara med där, men endast till Bellas dans
från början, Steetdance såklart ;)
MEN! 
Idag ringde hon, då träningen precis börjat, och talade om för mig att
en av tjejerna som skulle vara med i Step up dansen var
tvungen att hoppa av. Så, jag blev erbjuden att vara med istället för henne.
Och, det roliga var, att jag så sent som idag, när jag var på stan
och åt med Nanna mfl innan de skulle iväg och träna, sa att jag
så jääkla gärna ville vara med i den dansen.
Aand now I AM! :D
Föreställningen kommer visas upp på Spegeln i Mars (tror jag.)
Hojtar till när jag vet datum. "Jag vet att du vill kolla".
Filmkväll hos Marcus Atm, igen! ;D
Bullen hälsar pöözz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback